Let's go! - Reisverslag uit Bergum, Nederland van Ireen - WaarBenJij.nu Let's go! - Reisverslag uit Bergum, Nederland van Ireen - WaarBenJij.nu

Let's go!

Door: Ireen

Blijf op de hoogte en volg Ireen

16 Oktober 2012 | Nederland, Bergum

Hallo allemaal!

Morgen is het eindelijk zover! We mogen gaan! Jess, ik ben er helemaal klaar voor. Ik heb er ontzettend veel zin in en moet zeggen dat ik nog niet erg gespannen ben...

Mijn backpack is gevuld met alles wat ik denk nodig te hebben. Ik dacht dat ik wel wat ruimte over zou hebben omdat ik geen onnodige spullen mee wil nemen. Maar toch vond ik het nog een lastig klusje. Er gaat dus een bomvolle packpack mee van 15kg.

Na al het afscheid bij Elker (het MKD en In Between) was alles afgesloten in Groningen en kon ik met mijn spulletjes weer bij heit en mem intrekken in Burgum. Lekker rustig.. ;) De eerste paar dagen waren niet heel fijn. Ik was continu bezig met wat ik allemaal moest doen, wat ik wel en niet mee wilde nemen, wie ik nog even moest en of wilde zien. Daarbij is er in Burgum toch ook niet veel te doen en te halen in vergelijking met Groningen.

7 oktober hebben Marieke en ik met vrienden, familie en Bibi en Dorien (de meiden van de organisatie Samen) het voortraject afgesloten met een gezellige high tea in het Don Bosco huis in Amsterdam. Erg leuk!
Afgelopen vrijdag nog gezellig een feestje gevierd in de Hoppe "uitzwaaiborrel". Ik vond het fantastisch! Super leuk dat jullie er allemaal waren:D
Zondag nóg meer feest in Burgum. Niet alleen om mij gedag te zeggen maar ook voor mijn moeder die haar diplomering vierde (doktersassistente) Goed hè? Kunnen we trots zijn op elkaar! Helemaal leuk!
Iedereen superbedankt voor alle berichtjes en kaartjes! Ik heb de meeste wensen in een boekje mee, incl. de foto's, dus daar kan ik altijd in kijken als ik jullie mis!

Oja, de fietstocht en alle andere sponsoracties heeft er voor gezorgd dat we een mooi bedrag van 3500 euro mee mogen nemen! Ik hou jullie op de hoogte wat we er mee gaan doen.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel liefs
Ireen

PS: Wil je eens bellen of skypen, download dan Viber en voeg mij toe op skype :gebruikersnaam=eireen2

  • 16 Oktober 2012 - 22:09

    Mirjam:

    Een hele goeie reis!! Super dat je leuke afscheidsfeestjes hebt gehad!!

    Heel veel succes en plezier de 1e dagen in een compleet andere wereld!!

    Geniet!

    Liefs Mirjam

  • 16 Oktober 2012 - 22:32

    Joanne:

    Ireen! Heeel veel plezier en succes tijdens je avontuur! Xx Joanne

  • 16 Oktober 2012 - 22:40

    Ingrid:

    Skotsje!!

    Morgen ga ik je uitzwaaien @ Schiphol. Ik hou je goed in de gaten via deze site!! En zal viber downloaden!! Ik ga je heel erg missen myn leave suske ;)
    Dat je maar veel mooie ervaringen zal opdoen en als een nog wijzer lief mens terug komt!
    Dikke tût dyn trotse sus

  • 17 Oktober 2012 - 09:44

    Priya:

    Go get 'em tiger!!!!!

  • 17 Oktober 2012 - 11:52

    Rolf En Thea :

    Hoi Ireen,

    Heel veel plezier op de Filipijnen. Een hele goede reis en we zullen je volgen op je site.

    Groetjes uit Lemmer


  • 17 Oktober 2012 - 12:35

    Niek:

    Heel veel plezier Ireen!! Ik denk wel dat je een groot gapend gat achterlaat in de Zoutstraat...

    Niek

  • 17 Oktober 2012 - 12:56

    Els En Herman:

    We hebben jullie vanochtend uitgezwaaid en merkten dat jullie er helemaal aan toe zijn om te gaan. Jullie hebben er heel veel zin in en dat is goed! Voorlopig een goede reis gewenst!

  • 21 Oktober 2012 - 13:22

    Salomien Rosema:

    Hallo Ireen
    Ik heb even je verhaal gelezen.
    Heel veel plezier op de Fillepijnen. Leuk dat je zus nog even te horen was bij Qmusic.
    We blijven je volgen. .. Groetjes Salomien

  • 23 Oktober 2012 - 23:43

    Wiebe:

    Ireen,

    ha, ik haw dyn raachside foun.
    ik siet my te fergapjen op wat nijs, mar do silst it wol drok hawwe
    hawar, in soad wille en nocht tawinske.
    knap dast dizze kar makke hast

    oant mails

    wiebe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ireen

Hier te lezen, al mijn ervaringen in de Filippijnen en wie weet waar nog meer, die ik met je wil delen de komende tijd ;). Mijn plannen zijn nu dat ik vanaf 17 oktober vijf maanden vrijwilligerswerk ga doen op een straatkinderenproject van Don Bosco in Cebu-city in de Filippijnen. Dit avontuur ga ik aan met Marieke, die ik via de organisatie SAMEN heb leren kennen. Na deze periode is het de bedoeling om te gaan reizen door de Filippijnen. De plannen voor daarna is voor mij nog een grote verassing! Spannend hè? :D Liefs Ireen

Actief sinds 25 Aug. 2012
Verslag gelezen: 620
Totaal aantal bezoekers 38091

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 04 Maart 2016

Indonesië

17 Oktober 2012 - 17 April 2013

Cebu-city de Filipijnen

Landen bezocht: