Sponsoractie fietstocht Apeldoorn Grunn volbracht! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Ireen - WaarBenJij.nu Sponsoractie fietstocht Apeldoorn Grunn volbracht! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Ireen - WaarBenJij.nu

Sponsoractie fietstocht Apeldoorn Grunn volbracht!

Blijf op de hoogte en volg Ireen

16 September 2012 | Nederland, Groningen

Hallo lieve vrienden, familie en collega's (supersponsors)!

Afgelopen vrijdag hebben Marieke en ik van Apeldoorn naar Groningen gefietst voor de sponsoractie.

We begonnen vol enthousiasme vanuit Apeldoorn rond 7.00 's ochtends. We moesten na een paar 100 meter nog even terug omdat we de broodjes waren vergeten die we de avond ervoor met liefde hadden belegd (oeps)
De eerste kilometers gingen heel soepel en we hadden er heel veel lol in "wat een topactie hebben we bedacht, dit is echt leuk!". Na Meppel begon het wat te miezeren, dus gingen de regenjassen aan. We werden wat stiller en het fietsen langs het water richting Assen vonden we toch wat "saaier" om te fietsen. Na een paar krentebollen tijdens een stop hadden Marieke en ik het weer gezellig en fietsten we vrolijk verder. Toen we door Hoogersmilde fietsen stonden ineens mijn ouders langs de weg te toeteren, een hele verassing! Een kopje thee om wat op te warmen en weer verder!
In Assen kwam Maaike nog langs rijden en hebben we geschuild onder haar paraplu (Bedankt Maaike ;)), een wolkbreuk? Het was een bui van 5 minuten en daarna klaarde het weer op. Wij fietsten door richting Norg en zo door naar Eelde- Paterswolde. Na wat misleidingen van de paddestoelen hebben we waarschijnlijk wat kilometers omgefietst.
Het laatste stuk gingen we langs het Hoornse meer en via de stijger kwamen we aan bij de Hoornse plas, waar we heerlijk door het zonnetje begroet werden in Groningen rond 18.00 uur.

We wilden eerst nog een paar km om fietsen om met een GRONINGEN bord op de foto te kunnen, maar hebben daar toch maar van afgezien. Rond 18.30 kwamen we aan op het Damsterdiep(uiteindelijk 150km.).
Ons plan was om de stad nog in te gaan om onze prestatie te vieren, maar na een warme douche en een pizza was de bank aantrekkelijker ;)

Superbedankt voor alle berichtjes, steun en succces wensen!
Wij vonden het super leuk om te doen en de zadelpijn is ver te zoeken (gelukkig!)


Wij hopen dat we van het sponsorgeld wat moois kunnen doen voor de straatkinderen in de Filippijnen. Wij gaan op het Don Bosco project kijken waar behoefte aan is en dan bepalen waar we het geld aan willen besteden.

Heb je de actie gemist en wil je alsnog geld storten? Dat kan op het volgende rekeningnummer:
111681383

Om op de hoogte te blijven van de avonturen daar en natuurlijk te zien waar je het geld aan hebt besteed volg dan deze site!

Heeel veel liefs van Marieke en Ireen

  • 19 September 2012 - 09:30

    Salomien Rosema:

    Hallo Ireen
    Ik vindt het een hele prestatie die jullie geleverd hebben.
    Succes straks op de Fillepijnen.
    Ik zal je zeker blijven volgen.
    Ps: Mooie foto's van jullie fietstocht.
    Maar toch jammer dat je geen foto hebt van Groningen zelf..

  • 22 September 2012 - 15:08

    Mirjam Braaksma:

    Hee Ireen,

    Super gedaan hoor! Ik heb net nog even geld over gemaakt.
    Ik kan helaas niet op je afscheidsfeest komen want heb dan een trouwerij!

    Maar ik wens je heel veel plezier, succes en geluk in de Filipijnen!

    Ik ga je website in de gaten houden.

    Liefs Mirjam

  • 23 September 2012 - 09:11

    Loes:

    Hoi Marieke en Ireen

    wat een top actie! echt super! en zijn jullie al bijna klaar om te gaan?
    Ik wens jullie een super tijd in de Filipijnen

    groetjes Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ireen

Hier te lezen, al mijn ervaringen in de Filippijnen en wie weet waar nog meer, die ik met je wil delen de komende tijd ;). Mijn plannen zijn nu dat ik vanaf 17 oktober vijf maanden vrijwilligerswerk ga doen op een straatkinderenproject van Don Bosco in Cebu-city in de Filippijnen. Dit avontuur ga ik aan met Marieke, die ik via de organisatie SAMEN heb leren kennen. Na deze periode is het de bedoeling om te gaan reizen door de Filippijnen. De plannen voor daarna is voor mij nog een grote verassing! Spannend hè? :D Liefs Ireen

Actief sinds 25 Aug. 2012
Verslag gelezen: 945
Totaal aantal bezoekers 38092

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 04 Maart 2016

Indonesië

17 Oktober 2012 - 17 April 2013

Cebu-city de Filipijnen

Landen bezocht: